Knjižnica
Strokovna literatura
Analiza učnih načrtov obveznih predmetov v gimnaziji z vidika VKO
Zaradi hitrih sprememb in globalizacije, se slovenski gimnazijci vse pogosteje srečujejo s srednješolci iz drugih držav pri konkuriranju na prestižne univerze in kasneje pri iskanju dela. Večina držav omogoča učenje veščin vodenja kariere v okviru rednih izobraževalnih vsebin od začetka izobraževanja dalje, saj zaradi prehoda v družbo znanja danes na kariero gledamo razvojno. Karierno orientacijo pojmujemo kot proces učenja, ki mora biti umeščen v pouk kot podpora razvijanju ustreznih znanj, veščin in odnosa pri dijakih, s pomočjo katerih posameznik nato sam oblikuje svojo kariero preko svojih odločitev, izbir, poznavanja sebe in s svojo zmožnostjo presoje. V Sloveniji je karierna orientacija definirana kot medpredmetna vsebina, ta analiza pa ugotavlja, ali predmetni splošni in operativni cilji, vsebine in didaktičnih priporočil omogočajo vključitev karierne orientacije v dejansko izvedbo.
Delite s prijatelji
Share this entry
E-mail: vko@ess.gov.si